Veelgestelde vragen

Question Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Answer
IDEAL

Deze betaaloptie biedt jou als klant de mogelijkheid om te betalen vanaf jouw bankrekening. Het aankoopbedrag wordt direct afgeschreven. Je kunt betalen met IDEAL als je in het bezit bent van een Nederlands bankrekening nummer. Deze dienst wordt geleverd door Mollie Payments en is 100% veilig.

PayPal

PayPal is een veilige manier om online te betalen zonder jouw gegevens te delen. Koppel jouw bankrekening of creditcard en betaal gemakkelijk en veilig jouw bestelling. Een positief saldo op jouw PayPal account is vereist is om een bestelling volledig af te ronden.

Question Waarom ontvang ik geen pakbon bij mijn bestelling?
AnswerDeze ontvang je per mail.
Question Wat is de status van mijn bestelling?
AnswerDe status van jouw bestelling kun je volgen door middel van de track & trace code die je hebt ontvangen van de bezorgdienst nadat je pakket is verstuurd.
Question Wat zijn de verzendkosten?
Answer€ 6,50 voor bestellingen onder de € 100,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-
Question Wat is de levertijd?
AnswerLevering verloopt via de postbode of pakketbezorger van GLS. Over het algemeen zal de aflevering tussen de 2 tot 7 werkdagen duren. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Question Hoe kan ik een product ruilen?
AnswerWilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met ilovebootsonline@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Question Wat is het retourtermijn?
AnswerOns retourtermijn is 14 dagen na ontvangst van je bestelling
Question Hoe werkt de terugbetaling bij het retourneren van een item?
AnswerJe ontvangt je aankoopbedrag terug op dezelfde manier als de betaling.

Retouren worden binnen 7 werkdagen na aankomst bij ons verwerkt.  Het geld wordt binnen 2 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde item teruggestort. Bewaar je retourbewijs die je van het afgiftepunt hebt gekregen goed.